torsdag 25 augusti 2011

Snart kalasdax....



Snart fyller min söta winx-fe 6 år och vi har pratat en del om kalaset, känns att det är skönt att ha allt förberett i tid, trots att det det är mer än en månad kvar. Lista på barn hon vill bjuda verkar vara lång, men vi ska försöka hålla oss till max. 15 pers. för jag tror inte jag klarar fler tokiga ständigt pratande ungar ;)
Iaf. så lär det bli maskerad och döttra min önskade sig Bloom-klänning, som tyvärr finns inte någonstans att köpa :/ Nä, men vad gör man inte för sin sötnos? Klart har jag suttit i en vecka och sytt en :)) och i med att jag kan inte sy så jag är otrolig nöjd med resultaten :))) Ska bara sy på färdigt med pärlor/paljetter så kommer det en bild här med.
Lilla Filip får dock nöja sig med att vara sig själv, ska inte tvinga stackaren i några konstiga kläder, ha ha.

Inga kommentarer: